4 Kasım 2010 Perşembe

MOZAİK PASTA






MALZEMELER

- 500 GR GLUTENSİZ BİSKÜVİ
- 150 GR TEREYAĞI
- 4 YEMEK KAŞIĞI KAKAO
- 1 SU BARDAĞI SÜT
- YARIMŞAR SU BARDAĞI CEVİZ/İNCİRKAYISI
- 2-3 YEMEK KAŞIĞI HİNDİSTAN CEVİZİ

YAPILIŞI

TEREYAĞINI ERİYİP SÜT VE KAKAO İLE KARIŞTIRIN.
BİSKÜVİLERİ KIRIP YEMİŞLERLE BERABER SÜTLÜ KARIŞIMA EKLEYİN.
KARIŞIMI STRECE VEYA FOLYOYA SARIP PİRAMİT ŞEKLİ VERİN
PASTAYI BUZLUKTA 2-3 SAAT BEKLETİN.
DONUNCA HİNDİSTAN CEVİZİ SERPİP DİLİMLEYEREK SERVİS YAPIN.

AFİYET OLSUN.

3 yorum:

  1. glutensiz bisküvi olarak hangi bisküviyi kullandınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ETİ pronot kakaolu ve bebe bisküvilerini kullandım..

      Sil
  2. Merhaba Vildan hanım, eti pronot bebe bisküvisi ile mozaik pasta yaptım. Sizin tarife bakmamıştım. Tüm malzemeleri şeker de eklediğim için şöyle bi ısıttım kaynatmadan. Sonra bisküvileri katınca bisküvilerin hepsi eridi. Acaba sıcak karışıma eklediğim için mi böyle oldu.
    Bir de tarifinizde şeker yok. Bisküvilerin tadına bakmadım çok mu tatlı o nedenle mi koymadınız.
    (5 yaşındaki oğlumun çölyaklı olduğunu yeni öğrendik de glutensiz tariflere alışmaya çalışıyorum:))

    YanıtlaSil

Dostlarım, yorumlarınız benim için çok önemlidir.

Blog hesabı olmayan dostlar;
Yorum yazmak isterseniz, Yorumlama biçimi yazan kutucuk da "Anonim" bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz. Adınızı yazarsanız sevinirim, Sevgiyle..:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...