3 Mayıs 2010 Pazartesi

PANKEK


MALZEMELER
- 1 YUMURTA
- 1 BARDAK SÜT
- 1 BARDAK PİRİNÇ UNU
- 2 YEMEK KAŞIĞI ŞEKER
- 1 ÇAY KAŞIĞI KABARTMA TOZU
- 1 ÇAY KAŞIĞI VANİLYA
YAPILIŞI
YUMURTA VE ŞEKERİ ÇIRPALIM. 1 BARDAK SÜTÜ İLAVE EDELİM. UN, KABARTMA TOZU VE VANİLYAYI EKLEYEREK KARIŞTIRALIM. KARIŞIM YOĞUN KREMA KIVAMINA GELMELİ.
TEFLON TAVAMIZI HAFİFÇE YAĞLAYIP ORTA ATEŞTE ISITALIM.
TAVAMIZA KEPÇE YARDIMIYLA PANKEKLERİMİZİ DÖKELİM. ( benim tavam genişti dört adet döktüm.)
ALT TARAFI HEMEN KIZARACAKTIR. GÖZ GÖZ OLUNCA SPATULA YARDIMIYLA ALT ÜST EDİN.
PİŞENLERİ TABAKTA ÜST ÜSTE DİZİN. SICAK KALSINLAR.
İSTEĞE GÖRE TEREYAĞI, KAYMAK, PEKMEZ VE BALLA SERVİS EDİN.
ÇAYIN YANINDA ŞİPŞAK HARİKA OLUYOR. ÇOCUKLARINIZ BAYILACAKLAR.
AFİYET OLSUN.

4 yorum:

  1. Gerçekten çok lezzetli bir şeymiş pankek..teşekkürler..gül çalışkan..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Vildan Hanım, yaptım ve inanılmaz lezzetli oldu. İlk kez glutensiz bir şeyi keyifle yedim. Teşekkürler tarif için☺

    YanıtlaSil

Dostlarım, yorumlarınız benim için çok önemlidir.

Blog hesabı olmayan dostlar;
Yorum yazmak isterseniz, Yorumlama biçimi yazan kutucuk da "Anonim" bölümünü işaretledikten sonra yorumunuzu yazabilirsiniz. Adınızı yazarsanız sevinirim, Sevgiyle..:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...